måndag 9 februari 2009

En vanlig måndag...



Hej!!!
En ny vecka med nya äventyr.!
Sitter på jobbet nu, inte allt för kur. Är svin seg sedan helgens bravader. Hade skit kul i lördags med Nathalie. En riktigt lyckad kväll och även natt;) Dagen hade ett lyckligt slut helt enkelt. :d

Längtar tills den 20;e februari. Ska nämligen åka till Göteborg Horse show. Ska bli jätte kul! Ska åka dit med Jessica,Linda och Jenny. :D


Jag satt och tänkte på en sak. Vet inte rikgtigt hur jag ska förklara, men ska göra mitt bästa!¨¨Om man har vissa förväntningar för någon person som inte sen når upp till det man förväntat sig och då menar jag långt ifrån. Personen i fråga har verkligen svikit mig. Jag tycker det är jätte tråkit det här. Tycker verkligen om den här personen väldigt mycket men känner mig så sviken.
Jag släpper allt och ställer om till 150%, förstår inte varför jag inte får samma respons tillbaka! :(


Well well. Allt löser sig med tiden.!


Saknar Marion jätte mycket. Önskar att allt löste sig, men det är nog ett bra tag kavr till det sker. ! :'(


Träffade Akela i lördags. Hon var så glad att se mig. Vi myste massor. Å lekte så klart;) Höll på att skratta ihjäl mig när jag kom dit, för som säker det flesta vet av er läsare så kräver Akela väldigt mycket motion och till min stora förvåning så har Akela fått ett eget löpband. Nu tänker ni kanske, Gud vilket plågeri. Men ni som känner Akela vet hur hon fungerar, hon åker gärna moped, skoter och allt annat som en hund INTE sak göra.;) Hon älskar verkligen sitt löpband. Hon springer och viftar på svansen. Hon sitter itne fast eller nått sånt så det är ganska kul att se att hon gör det helt frivilligt. Ca 15 minuter 2-3 ggr om dagen!




Nu har jag snart lunch! Guud så skönt..;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå:)