onsdag 25 februari 2009

Kväll!

Hejsan ! Nu är kl 21.45.
Har varit i stallt idag och gått en sväng med Blue! Han är så himla fin. :) Skönt att röra lite på sig med.!


I morgon ska jag dra till ikano och handla smink, för nu är det kris på den fronten. Är i stort behov av lite nytt!!!"
Har så himla mycket jag egentligen vill skriva, ja lite mer. Vet itne hur jag ska förklara. Men skulle vilja berätta så himla mycket. Kom på att jag itne heller har skrivit klart om min resa till Spanien.! Måste verkligen göra det. Shitt asså! Veronica blir nog sur på mig snart. Har ju lovat väldigt länge.! Funderar på att sätta ett "Ämne" på varje dag som jag ska skriva om. Känns som att man skriver massa skit nu i stället för viktiga saker. Men det är ju trotts allt min blogg och här skriver jag villken skit jag vill :P Är så less på den där jävla skiten jag läser hela tiden. Förklarar i morgon. Godnatt!

Inga kommentarer: