tisdag 24 februari 2009

Marion

HeJ!
Sitter här på jobbet, kollar lite bilder på Marion. Saknar henne så himla mycket att jag får ont magen. Fy fan för Fam. Lindqvist.! (ej barnen)! Ska ringa till advokaten idag och se vad jag ska ta mig till..Tänker fan fixa det här nu.. Ska inte låta nån jävel sätta sig över mig så där.! Helvete!!!
Hoppas jag kan ta hem henne! HOPPAS,HOPPAS,HOPPAS!!!

Hade tänkt att dra till Börje idag och pyssla lite med hästen. MYS!

Behöver bara sälja två avtal idag så får jag gå hem. Hoppas det går bra.! Vill sluta så tidigt som möjligt.. Det vill väl alla iof.! Sov hos Abbe i natt. Mysigt. Är så glad att jag har träffat honom. Känns verkligen bra för en gångs skull. Alla borde få uppleva det.:) Allt löser sig nu, känns såå himla skönt.! Börjar få ordning på allt! Äntligen!

Kollade på YOUTUBE igår. Kunde inte hålla mig från att titta på Briar igen,. Fyy fan vad han är fin! Helt sjukt bra ridet av Jan Brink! Ska fanemj ha en avkomma efter honom! Ska bara skaffa mig ett bra betalt jobb så jag har råd! <3 --------------------------------->>


Jävla idot kunder får man ringa till hela tiden. Är så trött på att prata med tjuriga människor som har ett jävla morgon humör!


Ska börja rida en new forest unghäst på 5år nu. Fredriksberg (som många säkert känner till). Ska rida in hästen och sen självklart få betalt för det. Ska bli jätte spännande! :)


WWEEEIIII!!!!!


ÄLSKADE MARION<3
Sakna dig så himla mycket gumman. Fatta, 5 år med dig varenda dag. Hela sommrarna långa. Varma mysiga skritt turer i skogen. Får så ont i hjärtat när jag tänker tillbaka och inser att jag aldrig mer kommer fåuppleva det med dig. Fy vad jobbigt det känns. Du är en sån fin häst. Många säger att du är helt knäpp i skallen, men vad det handlar om är att du är en häst och inte nån jävla robot som många andra hästar är- För helvete l¨åt hästarna vara hästar. Det är väl nog att vi rider på dom, låt dom iaf få vara häst resten av tiden. Marion fick iaf verkligen vara häst. Ute nästan dygnet runt. Schysst ridning, och ett bra ledarskap från människan. Det är så himla viktigt att man ger hästen trygghet. En otrygg häst är en farlig häst. Man ska vara försiktig med hur man hanterar sin häst. Det viktigaste är att ha en trygg häst på marken som kan lita på dig. Funkar inte det så kan du inte tro att du ska sitta upp på hästen och bestämma reglerna ! Är så trött på folk som behandlar hästarna som robotar. Läste nyss en annons. Därför jag skriver detta nu...

Oj, oj jag måste sluta svära! Ops!







Inga kommentarer: