torsdag 19 februari 2009

Torsdag!

Hejsan!


Ännu en dag på detta jobb..


Idag ska jag träffa Anna (en kompis från min gamla klass) ska bli kul :)


Har inte träffat henne på svin länge!!


I helgen ska jag tvätta och städa min bil. Abbe & Mamma har lovat att hjälpa mig. På lördag har jag lovat syrran att åka och rida lite, sen på söndagen ska jag besöka ett stall som ligger nära Ljungsbro. Ska kanske börja rida lite där. Hade varit skönt att komma igång igen och börja rida :) Fixade med en födelsedagspresent åt pappa igår, har tagit ett kort på mig och brorsan tillsammans. Skrev ut den på foto papper igår. Paul hjälpte mig att skriva ut bilden igår. Passade på att träffa Akela i samma veva. Gosade massor med henne. Älskar henne så hiimla mycket..ååh!! Har med mig gitarr idag. Ska spela på rasten , Svinit kul;)



Såg just att en av cheferna hade med sin gitarr så kanske kan spela tillsammans med han sen,vore kul:) Lärde mig Kelly Clarksons nya låt i går, skit enkel att spela och jävligt svår at sjunga i refrängen-.! Om exakt 45 minuter så har vi rast..Snart,snart.. Hmm, vad ska jag skriva mer då..Har så tråkit. Dialern är svin seg. Får vänta 1 min och 30 sek mellan samtalen.. Suck*
Är så avundsjuk på min lille bror. Han e ju in Gällivare nu .. Hälsar på sin pappa och får åka massor av skoter! FUSK! Fast han behöver oxå få komma bort ibland :)
MIN SÅNG!
Ett sista farväl..

Tiden är inne, det är dags att ta farväl.Jag fäller nu en tår allt är slut, efter tre underbara år.
Vi har varit tillsammans, gjort så mycket skoj ihop men nu är tiden här,där vi tar farväl.
Vi ska lämmna varann och dra här ifrån ut i stora världen ,ska vi börja på nytt nån annanstans utan tryggheten som fanns. För ni mina vänner är mitt allt.Jag kommer att minnas varenda sekund ihop, ja allt som vi har gjort finns kvar i mitt hjärta alla dar. Solen den skiner o fåglarna kvittrar glatt , vi sjunger våran sång en allra sista gång
Vi ska lämmna varann och dra här ifrån ut i stora världen ,ska vi börja på nytt nån annanstans utan tryggheten som fanns. För ni mina vänner, ja för ni mina vänner
är mitt allt...
Denna låt har jag skrivit till min student...Saknar er<3








OMG Jag & Natta IS THE BEST



Inga kommentarer: