tisdag 3 mars 2009

Inget Tissel & Tassel

När ska fjärilarna i magen försvinna, hur lång eller kort tid ska dom finnas fär innan det blir till vardag? Hur ska man veta att man verkligen vill det man håller på att ge sig in på. Hur ska man veta att det inte slutar i missär`? Ska man chansa? Tro att allt blir till det bästa?

  • Som jag tydligt och klart skriver här så har jag ju ett X antal frågor. Sånna dära frågor som dyker upp i huvudet ibland..


  • Sitter på jobbet nu, försov mig i morse till kl; 09.00. Ajja bajja Jacqueline. Men det är inte så himla lätt att masa sig upp ur sängen när man inte har nått, absolut ingentin att se framemot.!!
    Suck!


  • Hörru BOB du kan ju räkna med att åka på stryk! Jävla Glappkäft.
    Vänta du
    bara.!!!
    Hoppas att du läser det här!!!!
    Grrrr!!




  • Igår hade jag en behövlig disskution, ibland måste man faktist öppna alla kort och säga precis vad man tycker och tänker om allting. Tid å tid, skit samma. Tycker man om varandra så uppstår det sånna här situationer. Huvudsaken är att man kommer överrens och det kan man inte göra om man inte vet vad som det är som gäller!


Jag är som jag är, jag vet det. Alldeles för naiv och barnslig. JAG VET! Ska föröka bättra mig jag lovar.. Helt Otroligt! Verkligen helt Fuckat. !







GLÖMDE LUNCH LÅDA FAAAAN!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu får du en kommentar... Jag heter inte BOB.. mupp fan ;)