torsdag 19 november 2009

Suck & Stön

BOORIING!!!
Ja, livet går väl vidare trots allt..:/ Jag är halvtids sjukskriven och det är nog välbehövligt. Hade nog heller aldrig klarat av det här så bra om det inte vore för min underara, fantastiska familj och pojkvän! Tänker på pappa varje dag, varenda sekund. <3
Har börjat praktisera på ett stall bredvid ekenäs. Hoppas verkligen att det leder till något.
Nästa helg ska jag till sthlm. Ska hälsa på mina släktingar och lite sånt kul;)
På lördag blir det inflyttnings fest hos min kära vän. Ska bli kul! :D Sen ut på krogen efter det och röjja , eller hur Ida ;)
Nu ska jag hoppa i duschen, sen blir det att skutta ner i sängen bredvid Jeppe :)
Godnatt Världen!

1 kommentar:

jeppejopp sa...

Allt kommer bli så bra hjärtat, bara ge det lite tid, det är en väldigt stor sorg du går igenom o det är inget man bara kan lägga på hyllan! Ta hjälp av mej närsom du vet att jag alltid finns här för dej, gör allt för du ska ha det så bra som möjligt!

Sen första ögonblicket jag såg dej fatta jag att du är den underbaraste som finns o du är värd att ha det bästa av allt!

Du är den sötaste o vackraste tjej som finns glöm aldrig det!!!

PUSSSS <3