måndag 7 februari 2011

Det gör så ont i mitt hjärta...

Sitter på jobbet och tänker tillbaka. Det gör så himla ont i mig just nu..
I morgon fyller pappa år. Han skulle ha fyllt 64..
Idag,(den 7:e) var det 1år och 3 mån sen han lämnade oss. Saknar honom så himla mycket. Tänkte läsa igenom min blogg nu när jag satt här för att få tänka tillbaka lite, men kände direkt efter andra meningen att jag inte klarar det. Känns alldeles för jobbigt just nu :(
Klockan sju nu på morgonen åker Mamma och Alexander till Gällivare, hade också velat följa med å träffa farfar och mina fastrar, men det får bli lite senare i år.

Hoppas att Ida kan vara med mig i morgon, känner att jag hade behövt få umgås med henne..




Over and out// Jackie

Alexander & Pappa









1 kommentar:

Ida sa...

LOVE YOU <3 / din ida :)