torsdag 7 april 2011

Sol, kaffe, vänner och VÅR!!!

Sol, kaffe, vänner och VÅR!!! Kan de bli bättre! Våren är här och alla gömda kroppar visar sig äntligen! Några få steg så är sommaren här! Kanske har en vara-jätte-glad-dag idag... igen ;) I looove it! Ska man kanske skriva lite om han .. ne, de ska jag verkligen inte göra för om man ska glömma ska man ju inte älta..eller? Move on! Å faktiskt går de ju riktigt bra, har satt mitt hjärta på standby, riktigt bra funktion de där ! ;) Drömmde om pappa igen.. Jag tror att varje gång jag funderar eller klurar över nått som nästan gör mig vansinning så visar han sig i mina drömmar och ger mig råd. Min hjärna vet vad han sa i natt, men jag har ju ingen aning. Men konstigt nog känns allt bättre idag , eller inte bättre men tydligare. Jag vet vad jag vill, behöver inte fundera längre! Awesome dad! Men men , kanske inte ska sitta här hela dagen och bara skriva, ska faktiskt städa! :) Kärlek/ Jackie

Inga kommentarer: