måndag 27 juni 2011

Måndag morgon..

Underbar midsommar med min finaste! Spontant men väldigt roligt! :)

Nu längtar jag till min semester och förhoppningsvis kommer min söta lilla Fäänny hit och hälsar på mig, Ska bli kul med tanke på att jag har väntat i 22 år på detta!! ;D Ska hitta på massa roligt bus med henne!

Sen den 18 juli har vi näst intill spikat att åka till Gällivare (Jag, Micke och Fanny).. Micke du vet inte vad du gett dig in på ;) Hehe^^
Nej då, - de kommer bli awesome! :)

Idag, eller rättare sagt igår skulle jag ju ha sålt min bil, men velig som jag är så blir det ingen affär. Jag vill inte sälja bilen längre, de e ju som att sälja ett barn och inte säljer man ju sina barn hur som helst!! ;) Måste låta den bli lite äldre först ;) ^^

Skämt åt sido, nu slutar jag strax , då blir det att handla en damsugare samt en mopp! Kan verkligen behövas till min otroligt stökiga lägenhet!!

Over and Out //Jackie

Inga kommentarer: