måndag 20 juni 2011

Planer..?

Ååå de ju redan juli..! Shit ,får ju panik när tiden går så fort som den gör! Men snart får jag iaf veta om jag har kommit in på utbildningen. Håller tummarna! :)

Funderar även på om jag ska åka till Magaluf med Ida. Vore ju skit kul, ska börja spana efter lite resor så får jag se om man hittar nått bra, har ju snart semester :) Fundrear ju också på om jag ska åka till Gällivare en sväng med en viss person :) Måste ju låta släkten få se vem som har stulit mitt hjärta;)

Gatebil i helgen var fruktansvärt roligt! Mycket roligare än förra året! Blev kanske lite för många öl för mig och lite för mycket sprit, men men kul hade jag iaf ;D
Blev ju ännu mer sugen på att skaffa mig en bra bil som jag kan köra med, men det får jag vänta med ett liitet tag till! :p
Börjar med att sälja min nuvarande bil för nått lite finare, men det går visst lite segt på den fronten.! Typiskt!

Men men , nu är det dags att återgå till arbetet!

Over and Out // Jackie!

Inga kommentarer: