måndag 2 november 2009

Long time ago....

Hejsan! Nu var det si så där 6 månader sedan jag skrev.:( Har varit lite dålig på att skriva. Sorry *
Har hänt en hel del sen sist. Vet inte vart jag ska börja!
Har iaf fått en ny häst nu som heter Phibell! En korsningsponny mellan Arab/Welsh. Hon är 5 år och jag har nu ridit in henne helt själv :D
Jobbar lite ute hos Börje, det stället som Abbe fick mig att ringa till för han kände honom. Trivs jätte bra där. Förresten så har jag gjort slut med Abbe i maj nångång som säker nästan alla vet. Har nu för ca 6v sedan träffat en underbar kille som heter Jesper. Han är superfin :)
Den 7;e okt gick tyvärr min älskade pappa bort hastigt. :( är jätte ledsen för det men det går bättre och bättre för varje dag. Den 5; nov är det begravning. Jobbigt men samtidigt skönt. Älskar dig pappa för alltid och det vet du <3>
Nu är klockan jätte, jätte mycket. Andra natten jag ska sova själv nu sen pappa dog. :( Hoppas det går bra!
Men men sov gott allesammans! PUSS & KRAM

2 kommentarer:

Jag... sa...

åååhh...

Anonym sa...

Gillar skarpt ditt byte av pojkvän, jag lovar att du inte kommer ongra dej en sekund, ska göra allt för du ska ha det som du förtjänar, det allra bästa. Du är finast o kommer gå långt här i livet, du är en mycket positivt speciel person o det ända negativa jag hittat med dej är att du just nu är så långt från mej, men det är skönt att vara saknad o skönt att sakna + att vårat förhållande stärks massa på detta, så hmm finns inget negativt med dej ;D

hade så bra du kan i Gällivare nu gumman o framförallt va MYCKET rädd om dej. När du kommer hem ska jag ta hand om dej o vi ska göra massa skoj tesammans :)

pusspuss //anonym haha