onsdag 19 januari 2011

I don´t wanna be anyone but me...

Skulle aldrig för mitt liv vilja ha någon annans liv. Jag älskar mitt liv för jag har verkligen märkt att när de känns som att alla vänder en ryggen och inget går som man vill så är det alltid en ny dörr som öppnar sig åt ett helt annat håll. Det borde finnas någon mening med det(?)...

Så mycke svårigheter jag har gått igenom i mitt liv har ju gjort mig till den jag är idag.

När det kommer stunder då allt känns hopplöst sätter jag mig ner en stund och tänker tillbaka- då är det som att någon berättar för mig att - allt ordnar sig tillslut, de har det ju gjort hit tills och när jag tänker efter så är ju denna personen jag själv...



Man lär sig leva och hantera dom svarta stunderna i livet. De har jag gjort.



De kommer alltid finnas hinder i livet, problemet är inte att dom finns där utan hur vi ska ta oss förbi dom. Alla hamnar vi vid vägskäl i livet där man ska skilja på rätt och på fel och i detta gråtrista vägskäl ska man tydligen göra ett val, om vad man vill...




Vissa följer tätt bakom nån annan hela livet, tar inga egna beslut, vissa gömmer sina nära och kära för ondskan, låter dom aldrig se att det finns. - Man måste utsättas för att kunna att lära sig, man kan inte förlita sig på alla andra här i livet.



En dag står du där själv och förstår ingenting...


Ta vara på dig själv varje dag som passerar är ditt liv / Jackie