måndag 17 januari 2011

Man känner de på sig..

Jag kan nästan se det, den dröm jag drömmer om, men det är en röst innuti mitt huvud som säger
-du kommer aldrig nå den.
De finns någonting jag verkligen vill , någonting som jag alltid velat. Men jag vet inuti mig att det kommer nog inte att hända - inte den här gången iaf.

Allt de hela känns som det bara snurrar och jag förstår ingenting. Det är så tråkigt när allt är så bra och då plötsligt som i en explotion så vänder allt?

Nej... jag kan verkligen inte förstå!

Vad gör man om man har gjort allt som står i ens makt..-? Man har vänt på varenda liten sten, vridit på vartenda litet ord. Men nu har jag kommit till en punkt där jag inte kan göra ett skit för att förändra eller förbättra.. Dags att ge upp?



Over and out ?!








Livet är som en tärning, man vet aldrig hur de ska gå...







Inga kommentarer: