måndag 17 januari 2011

Sammanfattning..

Okej, nu är det dags att börja skriva här igen!

Ungefär 1 ½ år har gått och det har hänt såå mycket..

Men jag orkar väl egentligen inte dra upp gammal skit så fortsätter från och med idag istället;)

Sitter på mitt kära jobb Releasy och jobbar för fullt! (22,00-06,00.) Japp , de är lite tungt, men vad gör man inte för pengar?
Har precis skaffat mig en lägenhet med, helt underbar är den! Riktigt nöjd är jag!

Kan förstå att många av er säkert undrar hur jag mår nu efter allt som har hänt?
Då kan jag säga att jag mår förhållandevis bra. Det går upp och ner men nu kan jag hantera det väldigt bra.

Mamma fick opereras igen (hon har haft bröst canser, cansern är borta men hon håller på att operera ett par nya bröst ) protesen blev infekterad (igen!) . Hon fick ta ut den. Tyvärr. :( Så fort hon blir sjuk är jag så rädd att förlora henne också. Det är så allting dras upp igen och då är det jobbigt ...

Hur eller hur.- Just nu rider jag ett jätte fint halvblod samt en 3-årig hingst. Halvblodet har tävlats tidigare men just nu är hennes ryttar i USA och jobbar så jag är lite "Stand in" för henne.
Hoppas på att kunna få tävla henne till våren! :D
Unghingsten håller på att ridas in, jag är första pilot. Peppar peppar ta i trä- än har jag inte flygit av! ;)


Jobbar ihop med en helskön brud här på jobbet - Mathilda Evaldh! I torsdags natt när vi jobbade så bokade vi en spontan kryssning till Åbo, ska bli riktigt kul ! :D Skönt att komma iväg lite grann! :D

Var uppe i Gällivare förra påsken , söp konstant i 2,5 veckor.. var inte i Gällivare mer än nödvändigt. Bosatte mig i en stuga ute i skogen (Moski). Visst jag hade jätte kul, men jag var verkligen inte mig själv. Det var ju första gången jag åkte upp efter att pappa gick bort. Det var väldigt jobbigt. Åkte sen upp i oktober 2010 med mamma. De gick lite bättre. Var vääldigt lugn då. Inget hejdlöst supande då inte! Funderar att åka upp nu i början av året, men jag vet inte ännu. Får se om jag orkar. Fortfarande jobbigt att åka dit till tomheten...


Dagens Citat-

-En regel här i livet är att när en dörr stängs så öppnas i regel en annan. Oturligt nog ser vi sällan den öppnade dörren

-Jag tänker inte på allt elände som har varit utan på allt de underbara som skall komma..


Over and Out /Jackie

Inga kommentarer: