onsdag 23 februari 2011

En dag i Livet...

Det är helt omöjligt, sa tvivlet...
Det är jätte farligt, sa rädslan...
Det är otroligt dumt, sa förnuftet...

Prova ändå, viskade hjärtat...♥♥♥

Tror man måste våga chansa lite mer här i livet! För mig har det visat sig att det ibland kan sluta riktigt lyckligt..
Har iaf börjat på ett nytt jobb precis, kanon kul! Trivs kanon bra! Har ju lite ögongodis som jag fördriver tiden med om det skulle bli lång tråkigt ;) De är väl helt okej?

På fredag flyttar jag in i lägenheten på riktigt! Ska bli sjukt nice! På lördag blir det förhoppningsvis lite bowling eller gocart med gamla vänner :) Hoppas på de iaf!
Ska lägga upp mitt schema fram till 1;a maj snart så ska planera in när jag ska åka upp till Gällivare! Längtar SJUKT mycket! Å alla vet ju efter vad - SKOTER, SNOWBORd, BÄRS & - - - ;)
Äsch nu ska jag sluta svamla här! Ska skriva ner en matlista som jag måste handla imorgon. !
Over and Out// Jackie!

Inga kommentarer: