torsdag 10 februari 2011

Utan dina andetag.. Ska jag klara mig fint!

Det är så lätt för mig att deppa ner mig, fast ingen ser..
Det är så lätt för mig att vilja vakta varenda steg du tar..
Det är så lätt för mig att bara tänka på dig..
Det är så lätt för mig att sätta dig i fokus och glömma mig själv..
Det är så lätt för mig att gå vidare , så vad väntar jag på?

Det är som att stå på högsta trampolinen - Man måste bara våga hoppa så är det snart över.
Som mamma lärt mig, när du lekt klart med din leksak låt någon mindre lycklig få den så den också kan bli glad..

Du har satt djupa spår i mitt hjärta, de ska du veta.. Spår som aldrig kommer kunna fyllas upp igen. Men jag är glad att det blev så här, nu går vi vidare på varsitt håll och med nya erfarenheter.

När något jobbigt händer flyr jag, jag flyr ett tag tills jag känner mig redo att möta sanningen igen. Nu ska jag fly ett tag.. Men oroa dig inte allt är okej.


Du fick mitt hjärta nu tar jag gärna tillbaka det igen..


Over and Out // Jackie

Inga kommentarer: